Perşembe, Kasım 26

İnterrail'e başlarken

Ne kadar atraksiyon bir insanım. Bi günüm bile diğer güne uymuyor.. Çok ani olarak İnterrail grubuna katılmaya karar verdim. Bu fırsat bir daha ele geçmez dedim. Cümbür cemaat keyfi çıkar bu işin değil mi?. Ayrıyetten gurbette ilk defa ayrı bir bayram geçireceğim hüznü çökünce İnterrail için karar vermemi bir anda kolaylaştırdı.  Hemen attım kendimi Glowny'ye. Bir anda elimde İnterrailim... :) Bu arada biz ilk İnterraili Krakow-Berlin kullanarak başlayacaktık olmuyormuş. Polonya dışında başlıyormuş. Berline gitmek için ayrıca bir bile almak zorunda kaldık. Böyle olunca dönüş içinde ayrıca bilet gerekiyordu. Bir anda hesapta olmayan iki bilet fazlalığımız oluştu... ve haritaya 2 yeni durak eklendi. Wizzairden de ucuz dönüş bulunca planı oturtmuş olduk. Güzergahımız kısaca şöyle;
Bugün 19:44 treniyle Berline, ordan Amsterdam, Brüksel, Paris, Prag, Viyana, Milan ve dönüş Krakow.... wawwwwww 11 gün... 7 ülke 7 şehir.. Başımı döndürdü.. :)))
Aslında bir günümüz bileti alırken acemilikten yandı...  :( neyse tadında bırakalım dedik. vazgeçtik düşünmekten.. Dönüşte sıkı bir İnterrail yazısı beni bekliyor.
Okuyan var mıdır acizane blogumu bilmiyorum ama şimdiden bayramınızı tebrik ediyor; güzel mi güzel, bolca sevgi dolu, barış içinde geçen, kazasız - belasız, huzurlu bir bayram diliyorum...  
11 gün sonra görüşmek üzere...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

iyi bayramlar,mutlaka okuyan birileri vardır :)