Perşembe, Kasım 19

Schengen yoluna çıkarken

Bu haftaya müthiş bir başlangıç yaptım. Nihayet, Prof.Potempa ile yüz yüze tanışma ve konuşma fırsatı buldum. Kendisi beni çok sıcak karşıladı ve çok yardımcı oldu. Hemen ekibiyle tanıştırdı ve ertesi gün çalışmaya başladı. Dr. Aisha'nın sorumluluğunda laba gidip geliyorum. Lab çalışanları pek sıcak ve sevimli. Tanıştığım herkesi çok sevdim. Çok güzel bir ortam var. Umarım güzel başladığı gibi güzel gider. Şimdilik sadece gözlem yapıyorum. İlerki zamanlarda işe el atmayı dört gözle bekliyorum. Çalıştıkları konu çok spesifik olduğu için öncelikle çok okumam ve iyi kavramam gerekiyor. Yorucu ve dolu dolu günler beni bekliyor. Yaşasın!!! Geride kalan günlerde de yeni aktivite olarak  Çarşamba günü Elwirayla stepe başladık. Yoğunluğum yetmiyormuş gibi. Pek devam etmeyi düşünmüyorum. Hoşlanmadım. Koşmayı tercih ederim. Aynı akşam step yorgunluğunun üstüne Türkolojiye gittim. Ordan bir Doçentle yazışmıştım, tanşmak istiyordum. Zyaretim, hocanın ofis saati geç bir saatte ve Çarşamba olunca araya sıkışmış oldu. Pişmaniye götürmüştüm hediye olacak. Ufacık bir paket. Nasıl mutlu oldu, tekrardan teşekkür mailiyle geri dönmüş. Pek kibar bir hanımdı. Beni ilk gördüğündeki cümlelerini hiç tasvip etmemekle birlikte yaklamşımını bilim insanına yakıştıramadım. Neyse sohbetin detayları başka bir zamana kalabilir... Keza vaktim yok...    
Bu akşam Ersel'le birlikte trenle Varşovaya gidiyoruz. Saat 22:44 de bincez sabaha 4:15 ordayız. O saatte Varşova da ne yaparız hiç bilmiyorum. :) Schengen vizesi almak için bütün dökümanları topladık ve atacağız kendimizi Alman konsolosluğuna. Dedikleri kadar kolay almayı umuyoruz... Biometik fotoğrafa kadar en ince ayrıntıyı düşünerek hazırladık evraklarımızı.... İşimizi erken halledersek Varşova turu yapma planımız var :) Gezilecek görülcek yerlerin listesi hazır, tamamlamaya pek vakit olmayacak gibi ya, gezebildiğimiz kadar artık..... Dönüş biletimizide aldık 17:10 treni... Yorucu saatler bizi bekliyor... Gitme vakti.. Dönüşte tüm macerayı yazmak için sabırsızlanıyorum.. Gerçi roportajı daha biriremedim. H.Yenialp çok kızacak bana! Ne yapayım vaktim yok :p :)))
Pazartesi çalışmaya başlayacağımın sevinciyle, bisiklet kiraladım ve akşam üstü gezmesi yaptım kendime, O günden biraz fotoğraf paylaşıyorum....





 
Yurdun önündeki geniş yeşillik alan; akşam üstü 2 metrelik sisten oluşan bir duvar vardı.... Fotoğrafta biraz seçiliyor ama gerçekte içnden geçmesi çok heyecanlıydı...

Hiç yorum yok: