Salı, Kasım 3

Nihayet!

Malum Cumartesi ve Pazarı yoğun ve yorucu geçirmişken Pazartesi dinleneyim dedim. Program olarak sadece 4 de  Prof. Potempa'nın dersine gidip hem derse girmek hemde Prof.Potempa'yla proje işini konuşmak vardı. Meğer Pazartesi de Halloween tatiliymiş.... Üfffff sıkıldm ben tatilden ben okula gitmek istiyorum.... Hava da bir güzel güneşli ki sormayın...(Yalnız ısıtmayan güneş; küçük su birikintileri buz tutmuş, bunları bile eritmeyen cinsten). Neyse geçen haftadan hevesliydim; bisiklet kiralayıp nehir kıyısında turlayacağım diye. Öğlen vakti aldım çantamı koyuldum yola. Haftalardır aradığım uygun fiyata kiralamayı yurdun binasında bulunan spor mağazasında buldum. Meğer ne kadar da yakınımdaymış. Benim gözüm körmüş yahu. Saati 5 zl den 2 saatliğine kiraladım. (toplam 5 TL cik sadece) Kayak takımları da satıyor çok uygun fiyata. Geçen bir spor mağazasında bakmıştım takımlara. Hemen hemen Türkiyeyle aynıydı. Burda da yarı yarıya ucuz.. 250 -300 TL ye çok güzel bir takım alınabilir.
Neyse aldım bisikletimi yurdun önündeki açık alanda biraz deneme sürüşü yaptım. Bisikletin el ile kumandalı ön freni, pedal ile kumadalı arka freni var. Hiç alışık değilim bu sisteme. Ama çok pratikmiş... Sevdim bisikletimi. Haftaya hava güzel olursa yine kiralamak istiyorum.. İki saat nasıl geçiverdi anlamadım. Pedala bastıkça, hızlandıkça mutlu oldum. Çok özlemişimmmmm.... Nehir kıyısında korumalık yok, hızlanıp da kontrolü kaybedersen gittin.. :) Uslu uslu sürdüm, manzaranın keyfini çıkara çıkara....
Bu akşam "Eurodinner" etkinliği var. Ne pişirsem diye düşün düşün bir anda cafefernandoya yazmak geldi. Sağolasın o kadar hızlı döndü ki şaştım kaldım. Sorularımla da biraz kanser ettim. Napayım, gözüm görmemiş, dikkatsiz bakmışım tarife... Portakalağacının tarifinden Lahana Sarması yapacağım. Dolma mı? sarma mı? Sarıldığı için sarma ama içini doldurduğumuz için dolma, yada doladığımız için o zamanda dolama derdik :))) neyse neyse vazgeçtim. Bilimsel yaklaşım huyu. Bilim adamı olma yolunda dirsek çürütürken kendimden de olmayayım... Herşey de sorgulanmaz ki! Markete gidip alışveriş yapmam lazım....Bugün çok işim var. Birinci olma yolunda, Ülkemin lezzetini en güzel şekilde sunmak için elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağım.


Çevresinde deneme sürüşleri yaptığım tam da uçurtma uçurulacak alan... Belki bir gün !

 Wawel ve Wisla
 
 Sarmaşıklara hasta oldum

Sevgili emanet bisikletim

 Bakımlıydı da

Bi karşı bir burası derken akşam olmuş

ve bitiş fotosu; Dolunay, Köprü ve Kilise 

Hiç yorum yok: