Çarşamba, Aralık 9

11 günde 8 ülke 8 şehir

Başlık süper ama yazacak halim ve vaktim yok.... Yorgunluktan ölüyorum. Pazartesi döndüm ama dinlenemeden yoğunluk başladı. Supervisor'um 11 günlük tatil sonrası beni her sabah 8 - 9 da lab da görmek ister oldu. :(  Sabah çok erkenden kalkıyorum doğru laba koşuyorum ordan yurda gel, kendi işlerim, okumalarım derken farkında olmadan gecelemiş oluyorum. Ertesi gün aynı tempoya devam... Tatili zamansız yapmanın cezası gibi. Çok fazla para harcamadım diye düşünürken bir hayli gitmiş. Ekonomi yapmam lazım. Herkes yılbaşı progamı  yapıyor bense kara kara düşünüyorum. Krakow'da yalnız geçirmek istemiyorum ama mecbur kalcam gibi. Şayet sıkı çalışırsam kendime ödül vereceğime söz verdim. 2 haftalık performansıma göre değerlendircem. Bu sürede para da harcamazsam gelsin yeni bir plan...
Kısaca tripi özetlersem, 12 tren ve 2 uçakla; bol eğlence, bol yeni yerler görme, bol fotoğraf, bol ders çıkartma, bol yeni bir şeyler öğrenme ve bol yorgunluk...
Geniş bir zamanda uzunca yazabilmek dileğiyle...

Hiç yorum yok: