Çarşamba, Ekim 28

1. ayımı kutluyorumm

Krakow'a geleli 1 ay oldu... Offfffffff ne çabuk... Gitti 5 de 1 i neredeyse.... Ne yaptım ne yapıyorum laflarına girmiycem keza çıkmıyacak kadar karışık gündem... Soru işaretleri peşimi bırakır da netleşen bir tabloya sahip olursam hemen raporlayacağım... Dün Karabükten gelen mektupla çok mutu oldum. Dostum Merve taaa oralardan saç tokası yollamış.. (benim tabirimle babanne tokası ama çok işlevli, çok beğendim, yakında moda ikonları arasına girmesini umuyorum)... Diğer bir taraftan bugünü kutlama sayfası olarak kalması için yazıyı kısa kesip fotoğrafa yer vermek istiyorum...









Oldum olası anlamam lastik tavuk esprisini..Aşağıdaki fotoğrafta bunlardan biri; Elinde fotoğraf makinasıyla gayet normal foto çekip duran tipler... Bir anda uzun paltolu adamın cebinden lastik tavuk çıkıyor ve heykelin orasına burasına koyarak resim çekip, kikirdeşip duruyordular... çok komik bir durum ama gerçek sanat esprisi ne onu anlamıyorum!

Hiç yorum yok: