Cumartesi, Ekim 17

Yağan ilk kar ve yaşam

14 ekim sabahı güne yağan karın eşliğinde uyanmak; sevinçle hüznü bir arada hissettirdi. Önce ayy ne kadar güzel, romantik, süper görüntü vs..... bir taraftan da aabbbbooooooooo ekimde havaya bakkk, kışın donacam anlaşıldı..  :( Yurdun kalorüferlerini bir an önce yaksalar isyanlarıyla günü ısınmaya çalışarak, üşümüş kediler gibi miskin miskin yatağın içine sokularak vaktimi heba ettim.

Tüm haftayı perşembe gelse de derse girsem modunda geçirdim. Nihayet perşembe, erken kalk, kahvaltı yap, yağan karla birlikte 194 veya 144 nolu otobüse yetiş, erkenden dersliği bul, otur.... Herşey o dakikaya kadar yolunda gitti. Lakin takip eden 1 saat içerisinde ise ne dersi soran, nede derse iştirak eden, kimsecikler gelmedi...:( Bende koyuldum asistanı bulmaya.... Her iki asistanın odasını kapalı. buldum...  Lablarında da kimse yok. Velhasıl dersle ilgili en ufak bilgisi olabilecek kimsecikleri bulamadım... Sonra tıpış tıpış soğuk havada yurdun yolunu buldum... :( Hocaya mail attım. Hocada 22 sinde başlayacağını söylemiş.. Derin bir ohhhhhhh çektim. iİlenecek konuyuda göndermiş, hazırlanıp gelmemi istiyor anlaşıldı...İlgili makale vs indirmem lazım... Önce ana başlıkta Türkçe kaynaklara bakmak, anlamak sonrası detayları İngilizceden çalışmam lazım... Bol fotokopili ve çıktılı günlere dönüyorumm.. Öncelikle flash belleğim yok, almam lazım. 320 gb lık harddiskimi her yere güzenle veremem...

Güzel bir haber.... Oda arkadaşım geldi.. Aslında yalnız yalnız ben rahattım.:) Peki nereye kadar? Komisyon geç kalmadan birilerini göndermez mi? gönderdi bile.. Neredeyse her gün Allahım aklı başında iyi bir  oda arkadaşı gönder diye dua ediyordum. Mümkünse USA, Kanada, UK vs olsun. İngilizcesi perfect olsun ki pratiğimi geliştireyim... :))))))) Dualarım iyi bir insan olması noktasında kabul oldu da diğerleri pek tutmadı. Leh, up uzuuuuunn boylu, Lehçe okuyan 4.sınıf öğrencisi çıkıp geldi.... Elmira... İngilizcesi pek iyi değil ama olsun şimdiden çok iyi anlaştık... Tabii odayı ben kendi düzenime göre kurduğumdan, biraz bencilce davranıp kural koymuş gibi oldum. Üstelik ilk günden... Normalde odalara her yere girip çıktıkları ayakkabı-terlikle giriyorlar. Bazen çıplak ayakla heryere girip çıkıp, kapkara ayakla yatağa giriyorlar... :s  Odaya yerleştiğim ilk günden beridir iki güne bir domestosla yerleri silip duruyorum. Terliklerimi ikiye ayırdım içeri ve dışarı... Kapının girişine de "Don't come with your shoes" yazdım. Elmiranın yazıyı görüp sorması bir oldu. Bende bizim kültür şöyle böyle diye anlatarak ikna ettim. Çok hoşuna gitti. Ertesi gün oda terliği hediye ettim. Çok mutlu oldu... Böylelikle zafer benim oldu : )))))) (Umarım halinden ve bende memnundur) İlk akşam saatlerce  onuşup durduk... Ertesi akşam yine aynı.. Karşılıklı çok iyi bir elektiriğimiz oldu... Maşallah... Dağlara taşlara.... Bir yerlere vurayım :))

Oda arkadaşım iyi ki de Leh olmuş diyorum. Ailesinin evindeki eşyaları değiştirmişler.. Dün Mikrodalga fırın ve su ısıtıcısı getirdi. Yarında buzdolabı... :))))))) i love Elwira...
Bu sabah kahvaltım süperdi. Geldiğimden beridir kuru kuru ekmek üstü nutella, krem peynir yemekten, çaysız kahvaltıdan bıkmıştım.. Aslında şikayet etmiyorum ama sıcak ekmeğide çok özlemişim... :) Hemen ekmek üstü dilimlenmiş peynir, üstüne dilimlenmiş domates ve üstüne de kurutulmuş fesleğen üfffffffffffffff  :))) Sıcacık ekmeğimle birlikte sallama çayım müthişti.... Su ısıtıcının olmadığı günler elimde tencereyle doğru mutfağa, ayakta bekle bekle kaynasın su, ordan çay, kahve yap.. pek zahmetliydi ya... Çok şükür halime... Çok mutluyum....

Bu sabah Elimirayla konuşurken öğreniyorum ki Avon temsilcisi. Kurtulamadım şu Avonculardan :)))) Her kaldığım ortamda gerek ev-yurt hatta resim kursunda bile, gerekse okul hayatımda yanımdan hiç eksik olmadılar.... Krakowda da peşimdeler :)) Kardeşim benim felsefem doğallık...Ben sevmiyorum makyaj malzemesini diyorum demesine ama katolog yine veriliyor elime... :)  Bu yılda Avon kullanacam gibi... :( Bir kaç krem alıp sıyrılmayı düşünüyorum.... Umarım başarırım...:)))   

Şimdi MediaMarkt'ın yolunu tutup bellek alma zamanı.... Fotoğraf makinemi de mi değiştirsem... Aynı fiyata bir üst modeli vardı.. Gelmişmidir ki.... İyice kanki olduk Mediamarkt cılarla... Her hafta uğrak mekanım....


Hiç yorum yok: