Salı, Ekim 6

4,5,6 ekim

Krakow daki ilk pazar gününe erken kalkarak başladım. Klasik kahvaltımdan sonra odamı toparladım. İnternet için nereye gitsem diye plan yaparken meydana gitmek aklıma geldi. Öğlene doğru çıktım. Meydan çok kalabalık olduğundan kendimi MC'e attım. 5,8 zl aldığım büyük cappucinomla kuruldum masaya. Evet gelsin wireless sinyalleri derken hemen hemen hepsi şireli. era.pl denen şehir içi wireless var. Cep teleofonundan ödeyeek giriyorsun günlüğü 9zl yanlış hatırlamıyorsam. Sonrası kaydolmadan kahvemi içip kalktım. Hava güzeldi. Okulumu bulayım dedim atladım otobüse. Haritama göre son durakta indim. yürdüm yürüdüm, sordum, sordum ama bilen yok. bilen var ama net tarif edebilen yok. Neyse iyice adresini öğrenip tekrar gelirim diye ayrıldım. Kızları aradım onlardan internet cafedeler. Berfu da Galeria avm de internet peşindeymiş. Bende gittim yanına. Avm de iğne atsan düşmeyecek kalabalıkta. yer bulduk oturduk. KFC sağolsun onun ücretsiz internetiyle işimizi gördük. şarjım bitene kadar oturdum. ordan geri yurda döndüm ve gün bitti.. Ertesi günümde ben hala koordinatörümün bana mail atmasını bekliyorum. Nihayet pazartesi ve internet gelcek sevinciyle, kahvaltı sonrası indim resepsiyona. IP ve diğer numaraları yazan kağıdı verdiler elime oh nihayet internet.... diye sevinirken sevincim kursağımda kaldı. IPim başkaları tarafından kullanıyor uyarısıyla karşılatım, tekrar tekrar denemeler sonucu gene yok. Neyse tekrar resepsiyona sordum. Onlarda 7:30 pm de internet sorunları ile ilgilenen kişiye sor dedi.Bende kulaklık ve kamera almak için media markt a gittim. 5tl ya mikrofonlu kulaklık aldım fena sayılmaz. 15tl de kamera. Sonrası postalarımı gönderdim. 2.4o zl normal posta ücreti. bir haftada ulaşır dedi. bakalım...döndüm yurda, sonrasında akşama kadar 7:30 un olmasını bekeldim sabırsızlıkla. Nesibe yemek önerisiyle çıktım dışarı ama aklımda hala internet. 5 zl ye turp çorbasını içemeden bıraktım.(kırmızı pancarda olabilir?) Çorba dediğin tuzlu olur bunların çorbaları tatlı. içemedim. sonrası tekrar yurt. yurda girmemle yaklaşık 50 kişinin sırada beklediğini görmem bir oldu. daha saat yeni 7:30 du. Ben bilgisayarımı alıp odaya dönene kadar 20 kişi daha ekleniş sıraya. Yaklaşık 2 saat ayakta beklediğim. Nihayet sorun halloluyor. ve ben odamda internete girebiliyorum.... günlerdir bu anı bekliyordum... :)))))) sonrası yorgunluktan uyuyup kaldım.... Salı günü ise erken kalkıp kahvaltı yapayım dedim. Katkılı diye aldığım ekmek etli çıkınca kahvaltı hevesim gitti. Ekmeğede et koymuşlar ya yuh dedim. Neyse aç karna düştüm yollara. Bölümüme gittim koordinatöre sorduğum soruların cevabını sekreterden alabilirmişim. Sekretere gittim kadınla bodrum muhabbeti yaptık. Bu yaz tatile bodruma gitmiş vs vs anlattı durdu. Sonrası beni daha iyi bilen birine götürdü onla iyi anlaştık. Dersimin sadece perşembe ve belki cuma olduğunu öğrendim. çalışma imkanımı sordum hocayla görüşecekmişim...Ordan programımı alarak çıktım...Ekmek almak için Tescoya gittim. Defter, kalem, zeytin, ekmek, meyvesuyu vs aldım yurda geldim. Öğlene doğru kahvaltımı yapabildim... Şimdilik bitti.....