Cumartesi, Ekim 24

Support Group' umu Seviyorum!

Bugüne değin en güzel kayda alınması gereken olay lab raporunu yazıp bitirmemizdi. Lakin perşembe, dersten sonra bir hayli moralim bozulmuş ve güya bugüne gene hazırlıklı gideceğim diye kendi kendime söz vermiştim. Sözümü gerçekleştirdim mi?- Hayır!
Neden mi? Önce dünü anlatmak ve bugüne doğru giriş yapmak gerekir. Tamamıyla çalışamamamın nedeni cuma günü akşamı için aldığım parti davetini kabul etmemden ileri geliyor... Gündüzü yarım yamalak elverişlilikte geçirip akşama doğru Sylwia'yla buluşmaya Rynek'e gittim. Biyoteknolojiden diğer arkadaşlarla buluşup parti mekanına gidilecekti. Mekan ve partinin içeriği hakkında en ufak bilgim olmadan direk atlamış oldum. Parti mekanımız olarak Baccarat Club seçilmiş. Mekan hakkaten kaliteli ve güzeldi. Pek öğrenci işi olmayan normal mekanlara göre azcık pahalı ayarında bir yer. Mekana bi lafım yok. Partinin içeriğine gelince Jagiellonian Üniv.in Collegium Medicum binasında okuyan ne kadar bölüm varsa tıp, eczacılık... dan öğrencilerin organizasyonu. Neredeyse herkes 1 veya 2. sınıf ve en fazla 22 yaşında olan tipler; Doktorculuk oynayan öğrenciler, seksi hemşire görünümünde bayan garsonlar, dans ettiğini sanan elinde stetoskopla sallananlar, 17-18'lik kırmızı rujları ve olmayan göğüs dekolteleriyle gezinen kızlar vs vs :)))). Oldukça yaşlı hissettiğim ortamda pek sıkıldım ki sormayın...Grubumun  tamamı Leh olunca da çoğunlukla tercih edilen dil Lehçe, İngilizceyi pek kullanmak istemiyorlar. İyi bilen de var, hiç bilmeyen de o yüzden muhabbete dahil olmadığım zamanlar pek sıkıcıydı. Etrafı gözlemlemekle müziğe ritm tutmakla geçip gitti. Gerçekten de Krakow da kızlar güzel (eşli olanları aptalca kıskançlık triplerine sahip,her yerde aynı manzara yani), erkekleri çirkin... Bunu aynı gece aynı ortamda iki şaşı erkeği aynı karede görünce kesin kanaatim geldi... Bir tanesi karşıma denk de gelip oturunca bilahare tasdiklemiş oldum. :))  En fazla 20 yaşında olan delikanlıyla çok sert votka içişine takılıp boool alkol muhabbeti yaptık durduk. İçtikçe kendine güveni gelmiş bir hale bürünen, daha dik durmaya çalışan, ikide bir saatine bakan, bardağı sürekli elinde çeviren obsesif karakterin biriydi. Konu alkol olunca aldığım derslerden anlattım durdum.. En sonunda rakıyı tavsiye etmemle konuyu kapattık ve çıkıp gittim. Çok saat ilerlemeden de yurduma sağ salim döndüm. Bilmiyorum gençler neden bu kadar çok alkol tüketiyorlar, delicesine içiyorlar? Kusana kadar içme huyları var ki sormayın.... Dün gece 2 sularında sarhoş olan bir kız koridordan tüm kapıları yumruklayıp bağırıp Lehçe bir şeyler söyleyip duruyordu... Olay anında şansız kapılar arasında benimki de vardı. Tamda konsantre bir şekilde rapora hazırlanırken aniden kapımı yumruklamayıp bağırmasıyla havaya zıplamam bir oldu. Çok korktum. Gerçekten aklım çıktı. :( Sabah uyandığımda da koridoru ve wc yi kusmuklarla görünce midemin yatışması baya zaman aldı... ığğğğğğğğğğğğ ööööüüüğğğğğğ bööööö yazarken bile insan kötü oluyor.... Gerçi Krakow da kültür olan bu akşam gezmeleri, içmeler ve gençleri üzerine ayrı bir yazı yazmak gerekir. Bu kadar şimdilik bahsi yeterli, hatta fazla bile.... (okuyucularım aman sıkılmasın!)
Gelelim güzel olan habere....
Yer: Cafe Heaven, Karmelicka caddesi. Saat 11 civarı. Flash belleğim ve dökümanlarımla hazırım raporu yazmaya! (Galiba?). Diğer arkadaşlarında geç teşrifleriyle başlıyoruz rapora.... Herkesin tek tek yazıp vermesi gereken raporu (ki ben öyle anladım), tek bir rapor ve 5 isim adı altında sunulacağını görmemle yaşadığım sevinci anlatamam... İçimden nasıl şükrediyorum ki sormayın.... (Keza; elimde sıfır veriyle vede yarım yamalak hatırladığım analiz planıyla ne yazacaktım hiç bilmiyorum..) Ekibimi seviyorum!(Bu arada Support Group ismi Facedeki gruptan geliyor). .. Bu rapora nasıl katkı sağladığım konusuna gelince... Derin dosya arşivim ve 75 sayfalık (22,5 zl ye mal olan) çıktılarımla vede excel'i kullanma kabiliyetimi de ekleyince ortamdan sıyrılıverdim... Kabul ediyorum akademik yazma konusunda yeteneğim yok.. Zorlamam lazım belki de ama benim elimden şimdilik bunlar geliyor... Ekibe bunlarda lazım değil mi? (içimden gelen seslerle) Evet bu raporda benim de emeğim geçti diyebiliyorum. Çok şükür....
Öğleden sonraki planımda ise Elwirayla hayvanat bahçesine gitme planı vardı... Lakin havanın ani yağışa dönmesiyle bu planda söndü gitti. Geri kalan zamanı yurtta od arkadaşımla Fransızca, İtalyanca, Lehçe şarkıları dinleyip, sözlerinden kendimizce karaoke yapmaya çalışarak geçip gitti.....
Yarın için Yahudi mahallesi olan Kazimierz'e gezi daveti aldım... Umarım hava izin verir ve güzel bir gün geçiririz...

Hiç yorum yok: