Cumartesi, Aralık 12

Bugün benim doğum günüm!

Bugün benim doğum günüm mü? gerçekte bilinmeyen bir enigma. Annemin hesabıyla uzun yıllar kendimi 17 Eylül'de doğdum diye kutladım, bir sürü arkadaşım bu tarihte arar kutlar. Başak burcuna biraz benzesem de ben tamamen Yayım. Sonradan akraba yardımıyla güç bela yeni hesaplarla Aralık olması gerektiğine kadar verdik. İlginçtir ki benden küçük zannettiğim kuzenim değişen doğum tarihimle benden büyük çıktı. :( (Hep küçük olarak davranmıştım yıllarca :)) ) Neyse, sonraki adım olan günü belirlemeye gelince devreye girdim ve 12 olsun dedim. 12.12 süper oldu vs. (şimdilerde 2012 kıyamet senoryoları eşliğinde pek ürkütücü gözüksede seviyorum tarihimi) Kendi doğum tarihimi kendim belirlemiş oldum. Gerçekten doğum tarih ve saatimi bilmeyi çok isterdim. Olsun, buda keyifli oluyor.
Sabahleyin günlerdir beklediğim karın yağmaya başladığını görerek uyanmak da pek mutlu etti beni. :)
Bugün nasıl geçti? Gayet güzeldi. Sabah erkenden kalkıp hafta içi gidemediğim "the longest lecture" guinness rekor denemesini dinlemeye ve olaya şahit olmaya gittim. İnanılmaz bir dayanıklılık testi. Aslı Afrikalı olan hukuk öğrencisi ülkesi için çalışıyor. 2003'den beri çeşitli rekor denemelerinde bulunmuş ve başarmış. En son 88 saatlik rekoru var. Şimdiki amacı 130 saat boyunca demokrasi üzerine konuşmak. Şayet başarırsa bir sürü sponsorun da desteği ve ekibiyle Afrika'da 23 ülkeyi ziyaret ederek, çocuklara ülkelerinin geleceği için önemli temel konularda eğitim vermeyi hedefliyor. Errol Muzawazi'nin 3.üncü gününe şahit oldum. Saatde sadece 5 dakika dinlenme hakkı var ve sürekli konuşması gerekiyor. Ne kadar güç ve konsantrasyon gerektiren bir olay. 5 saat duraksız konuşsa bile sadece 25 dakika uyuma hakkı var. İnanılmaz! Bu olaya şahit olduğum için mutluyum. Yarın sabah erkenden tekrar destek vermeye gideceğim. İnternette canlı yayında da ara sıra kontrol ediyorum. Gayet iyi görünüyor.Başaracağına tüm kalbimle inanıyorum.

 Errol Muzawazi

 Bugün kimse benim doğum günümü kutlamadı diye düşünürken, oda arkadaşım Elwira bana sürpriz hazırlamış. İlk kutlayan O oldu. Akşam yemeği olarak Elwira'dan pilav benden de kuru fasulye, yanına da yoğurdumuz.. Süper bir akşam yemeği ve süper bir kutlama oldu. Sürprizine bayıldım. İşte böyle güzel ve keyfili geçen bir doğum günüydü. Farkında olmadan, büyümüşüm ya hakkaten :))) söylemesi ayıptır mı desem,  :) 26 wawwww. Mutluyum yaşımla.
Artık işe başlama vaktim gelmiş ve geçiyor bile.. Okumayı bırakmanın da zamanı gelmiş geçiyor. Hala içimde doktora yapma hevesi var ama uzun bir yol. Pek gözüm yemiyor. (Burs bulursam her an değişebilir fikrim : ) ) 21 yıldır durmaksızın okuyorum. Babamdan "bıkmadın mı  hala kızım?" demesinden bıktım ama okumaktan asla. Bir yerde de artık adam akıllı para kazanma zamanı geldi geçiyor bile :)))  Şu aralar kariyer planlamam oturma aşamasında. İş başvurusu için planladığım bir kaç yer hayallerimi süslüyor şu aralar. Olursa Ankara'dan İstanbul'a göç var gibi gözüküyor. Bakalım hayırlısı!

Mum eşliğinde Elwirayla akşam yemeğimiz; kuru fasulye pilav, pek romantik :))  (O tuzun ne işi var orda, tamamen unutmuşum :) )
 

Hiç yorum yok: