Cumartesi, Aralık 19

Darmadağınık bir hafta

Velhasıl kelam, ruh halim tarif edilemeyecek derecede değişik, karışık. Bu haftayı en inişli çıkışlı hafta olarak ilan ettim gitti. Pazartesi iyi başlamıştı ama diğer günler pek iyi gitmedi. Salıyı eh şöyle böyle, Çarşamba depresif, Perşembe karamsar vede ağlamaklı, Cuma bir sevinç, bir üzüntü....
Havaların da ani soğuması dengemi bozdu diyebilirim. Bugün gündüz - 13'deydi. Dün gece -20'ymiş. Ankara da Çankaya'da kalırken -30'u 2004'de görüştüm. Sadece bir kez ve gece 2'de. Akdeniz çocuğu olarak bıuralar benim yaşayacağım ortamlar değil. Bu sabah abimle konuştum Alanya'nın güneşli olduğunu duyunca delirdim. İnanılmaz. Bugün sokakta Filarmoniden bilet alabilmek için sadece yarım saat kaldım. Elim eldivenin içinde dondu. Yüzümü, burnumu hissetmez oldum. Derin dondurucu da bir hayat. Birde Minsk'den arkadaşımın "hava daha soğuk değil ki" demesi ayrı bir şok edici olaydı.
Bu hafta sadece Svieta ile çalışmama izin verildiği için lab da bir hata mı yaptım acaba diye düşündüm durdum. Lab atmosferi de pek keyifli değildi. İnsanlar benden mi kaçıyorlar bana mı öyle geliyor bilmiyorum. Garip garip duygular içine büründüm çıktım. Her hareketten anlam çıkartmaya ve yorumlamaya başlamıştım ki en korkuncuda bu.
Her Çarşamba gecesi katta düzenlenen geleneksel komşu partisi biraz keyfilendirdi diyebilirim. Elwirayla sadece 1 saat durur döneriz kararımız yarı yolda kaldı ve 3 saati harcadık. Gece 12'ye doğru komşum Jakub'un da doğum gününe dakikalar kalınca ortalık bir hayli şenlendi. Şampanya bile patlatıldı. Geleneksel Polonyalı doğum günü adetlerini gördüm, yaşadım. Doğum günü şarkısı, şakası, içmeleri derken saat bir hayli ilerledi. Yapmam gereken işlerde ertelendi. O gece sabaha karşı 4'de yatabildim. Sabah erkenden derse yetiş, derste yine bir quiz karşılaşması ve o günü sarhoş gibi geçirmem ertesi günü yine tempo beni allak bullak etti. Pek düzenli olmayan uykum tepe taklak konumda. Bugün ise beklemekten artık vazgeçmek üzere olduğum  haberi aldım. Yılbaşından sonra Dr. Asia beni yeni projeye dahil edeceğini söyledi. Evet, işte bu!. Nihayet!.... Çoooook sevindim... Herkes tatile girdi. Gerçi ,ben bu hafta da çalışacağım. Normalde 2 haftalık tatil var ama 5 gün olcak benimkisi.. Ezcümle, inişli çıkışlı bir hafta bitti gitti....
 
Grodzkadan

 Grodzka

Planty

Posta beklemekteyim..

Okulum..

Bu hafta yediğim en güzel yemek; Pesto Tortellini... (detayda; sosu beğenmedim, yemek için yemek oldu)

Hiç yorum yok: